„Uczestnictwo w Intergeo Digital pozwoli nam na zaprezentowanie się w zupełnie nowy sposób. Jest to dla nas wyzwanie, ale jesteśmy podekscytowani nowymi możliwościami, które da nam prezentacja w sieci” – zapewnia spółka. A warto przypomnieć, że WPG bierze udział w targach Intergeo nieprzerwanie od 29 lat.
WPG jest na razie jedyną polską firmą, która zadeklarowała uczestnictwo w tym wydarzeniu. Obecnie na liście wystawców jest 115 podmiotów z różnych zakątków świata. Dla porównania, zeszłoroczna edycja w Stuttgarcie zgromadziła rekordową liczbę 706 wystawców.
Jak będzie wyglądało Intergeo Digital?
Podczas wirtualnych targów każdy z wystawców będzie miał swoje wirtualne stoisko, tj. zakładkę informującą o ofercie firmy. Znajdziemy tam prezentację przedsiębiorstwa i jego produktów np. w formie ulotek, zdjęć czy filmów. Oprócz tego wystawcy przygotują wirtualne pokoje spotkań, gdzie goście będą mogli odbyć rozmowy na żywo z przedstawicielami firmy.
Wirtualne targi będą działać w dniach 13-15 października, 24 godziny na dobę, bez limitu uczestników. Do 15 września rejestracja uczestników jest bezpłatna. Po tym terminie koszt udziału wyniesie 35 euro.