W przetargu GUGiK na „Opracowanie i realizację projektu strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL” wybrano ofertę firmy WYG International z Warszawy.
Kryteria, którymi zamawiający (GUGiK) kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty były „cena oraz meritum zamówienia”. Wybrana firma zaoferowała realizację zamówienia w cenie 149 970 zł netto (182 963,40 zł brutto) oraz najszerzej przedstawiła sposób realizacji działań promocyjnych. Jej opis był – zdaniem zamawiającego – najbardziej kompletny i adekwatny do potrzeb projektu GEOPORTAL.GOV.PL. Oferent zaproponował kompleksowe podejście do zarządzania realizacją strategii promocyjnej oraz zaproponował liczne wskaźniki monitoringu i sposoby badań służących ich weryfikacji. Oferta zawiera także liczne i różnorodne akcje oraz działania promocyjne.
Otwarcie ofert nastąpiło 30 maja. Zamówienie podzielone zostało na dwie części:
Etap 1: opracowanie strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL,
Etap 2: realizacja strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL.
Oferty złożyły trzy firmy:
WYG International z Warszawy, cena: 149 970 zł netto (182 963,40 zł brutto);
Agencja Reklamowa TWIST z Krakowa, cena: 181 000 zł netto (220 820 zł brutto);
„Fruits & Friends” Sp. z o.o. z Warszawy, cena: 250 000 zł netto (305 000 zł brutto).
Na realizację tego zamówienia GUGiK przeznaczył 222 000 zł brutto.