Turystów zaciekawią udoskonalone modele z serii Oregon (600/600t oraz 650/650t, gdzie „t” oznacza wgrane cyfrowe mapy USA). W porównaniu ze starszymi urządzeniami wyróżnia je m.in.:
• odbiornik GPS+GLONASS, który oferuje o około 20% szybszą inicjalizację względem modeli jednosystemowych,
• szybszy procesor,
• dwa razy jaśniejszy ekran, który może być obsługiwany także w rękawiczkach,
• zmodyfikowana obudowa ułatwiająca montaż urządzenia w samochodzie,
• kamera z matrycą 8 Mpx, autofokusem i fleszem, którego w razie potrzeby można użyć jako latarki,
• przyciski funkcyjne przyspieszające np. zapisywanie punktów,
• pojemne akumulatory pozwalające nawet na 16 godzin pracy (650/650t).
Urządzenia wejdą do sprzedaży w I kwartale br. Ich cena będzie się wahać od 400 do 550 dolarów.
Z myślą o rowerzystach Garmin zaprezentował urządzenia Edge 810 i 510. Oprócz wbudowanego odbiornika GPS+GLONASS wyróżnia je możliwość zintegrowania ze smartfonem za pomocą aplikacji Garmin Connect Mobile. Dzięki temu rowerzysta może dzielić się wynikami swoich treningów w mediach społecznościowych, sprawdzać pogodę czy udostępniać aktualną pozycję. Aplikacja jest kompatybilna z systemami Android oraz iOS. Model 810 dostępny jest w sprzedaży za 500 dol., a jego prostsza wersja 510 – za 330 dol.

Garmin udoskonalił ponadto serię osobistych urządzeń nawigacyjnych (PND)
nüvi. Nowością są bardziej intuicyjne komunikaty wskazujące trasę przejazdu. Zamiast na nazwach ulic bazują one na charakterystycznych punktach – np. budynkach, sygnalizacji świetlnej czy znakach drogowych. Ponadto urządzenie emituje komunikaty głosowe ostrzegające kierowcę o wypadkach czy korkach. Funkcje te dostępne są w modelach z ekranami o przekątnej od 4,3 do 7 cala.