W analizowanym okresie wartość sprzedaży Garmina wyniosła 672 mln dolarów, co w porównaniu z III kwartałem 2011 r. oznacza wzrost raptem o 1%. Jeśli przyjrzeć się poszczególnym działom, największe wzrosty przychodów zapewniają rozwiązania dla sportu i turystyki (11%) oraz lotnictwa (6%). W odpowiadającym za ponad połowę przychodów dziale Automotive/Mobile wyniki nie uległy zmianie. Spadki zanotowały natomiast segmenty Marine i Fitness (odpowiednio o 7% i 6%). Łącznie w analizowanym okresie Garmin sprzedał 3,7 mln urządzeń. III kwartał spółka zakończyła sporym zyskiem w wysokości 140 mln dolarów, choć jest to o 10 mln dol. mniej niż w rok wcześniej.
Znacznie gorzej ma się za to holenderski TomTom. Jego przychody znów spadły, tym razem aż o 19% do 274 mln euro. Optymistycznym akcentem jest zmniejszenie straty ze 194 mln do 153 mln euro. Jako swoje największe sukcesy w analizowanym okresie spółka wymienia m.in. wypuszczenie aplikacji dla Androidów oraz umowy na montaż urządzeń nawigacyjnych w pojazdach marki: Mazda, Fiat, Citroën i Peugeot.