Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty:
• przygotowywanie założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych aplikacji, usług i infrastruktury technicznej związanych z wdrożeniem, w tym opracowanie specyfikacji technicznych i planów w celu zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania Krajowego Systemu Zarządzania Numerycznym Modelem Terenu (KSZ NMT);
• nadzorowanie wykonawców zamówień związanych z wdrożeniem KSZ NMT (w tym uczestniczy w odbiorach i testach produktów) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu;
• opracowywanie modelu utrzymania KSZ NMT i współpraca z zespołami realizującymi projekt Geoportal 2 w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT w celu zapewnienia zgodności rezultatów obu projektów;
• uzgadnianie z instytucjami publicznymi i systemami współpracującymi warunki techniczne i organizacyjne wdrożenia KSZ NMT w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu;
• prowadzenie dokumentacji analitycznej KSZ NMT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości i utrzymania KSZ NMT;
• analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych realizowanych przez KSZ NMT w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów;
• opracowywanie planów wdrożeniowych systemu zarządzania NMT i prowadzi nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych elementów systemu.
Wymagania od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne
• 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania, budowy systemów informacji geograficznej (GIS) oraz zarządzania danymi GIS w środowisku bazodanowym
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Bardzo dobra znajomość języka UML
• Umiejętność pisania dokumentacji, w szczególności dokumentowanie wymagań funkcjonalnych
• Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagania dodatkowe:
• umiejętności analityczne,
• umiejętność pracy w zespole,
• odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku starszego specjalisty:
• przygotowywanie, we współpracy z zespołem zamówień publicznych, ogłoszeń o zamówieniu publicznym, projektów umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytania i protesty wykonawców, pism wysyłanych do prezesa UZP w celu zachowania zgodności z przepisami;
• prowadzenie dokumentacji projektowej w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów oraz zgodności z przepisami powszechnie obowiązującymi oraz z wewnętrznymi regulacjami dotyczącymi zamówień publicznych;
• przygotowywanie dokumentów koniecznych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz projektu, nadzoruje ich obieg i terminy realizacji w celu zapewnienia płynności działań oraz zachowania zgodności z przepisami ogólnie obowiązującymi i regulacjami wewnętrznymi dotyczącymi zamówień publicznych;
• uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zapewnienia właściwego merytorycznie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem specyfiki projektu ISOK;
• przygotowywanie, planowanie, kontrolowanie i raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi;
• nadzorowanie wykonawców zamówień publicznych realizowanych na rzecz projektu ISOK oraz współpracuje z nimi w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
Wymagania od kandydatów na stanowisko starszego specjalisty:
• wykształcenie wyższe,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej,
• znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
• podstawowa znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych,
• podstawowa znajomość przepisów Kodeksu cywilnego,
• praktyczna znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów finansowanych ze środków UE,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Szczegóły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty:
• uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów oraz przygotowywanie pism w celu sprawnej obsługi bieżących umów z wykonawcami;
• prowadzenie kontroli wewnętrznych w projekcie w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Władzy Wdrażającej Projekty Europejskie;
• przygotowywanie kryteriów jakościowych w zakresie zarządzania dokumentacją ISOK, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie;
• raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK;
• uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonywanie cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień.
Wymagania od kandydatów na stanowisko specjalisty (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria;
• 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia wymagań odnośnie procesów zarządzania jakością oraz w zakresie produkcji lub kontroli danych fotogrametrycznych (ortofotomapa, NMT lub dane z lotniczego skaningu laserowego);
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych;
• znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych;
• umiejętność obsługi aplikacji GIS;
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych,
• posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych co najmniej klauzulą „zastrzeżone”,
• umiejętność pracy w zespole,
• solidność w prowadzeniu spraw,
• odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły (0,2 etatu)
Szczegóły (1 etat)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora:
• uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów oraz przygotowuje pisma w celu sprawnej obsługi bieżących umów z wykonawcami;
• prowadzenie kontroli wewnętrznych w projekcie w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Władzy Wdrażającej Projekty Europejskie;
• przygotowywanie kryteriów jakościowych w zakresie zarządzania dokumentacją ISOK, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie;
• raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK;
• uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonuje cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień.
Wymagania związane ze stanowiskiem inspektora (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia wymagań odnośnie procesów zarządzania jakością oraz w zakresie produkcji lub kontroli danych fotogrametrycznych (ortofotomapa, NMT lub dane z lotniczego skaningu laserowego),
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
• znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych,
• umiejętność obsługi aplikacji GIS,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych,
• posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych co najmniej klauzulą „zastrzeżone”,
• umiejętność pracy w zespole,
• solidność w prowadzeniu spraw,
• odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły