|2010-10-15|
Geodezja, Instytucje
GUGiK zatrudni przy projekcie ISOK
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowiska: głównego specjalisty (1 etat), starszego specjalisty (1 etat), specjalisty (1 i 0,2 etatu) i inspektora (0,4 etatu) do spraw obsługi merytorycznej projektu „Informatyczny System Osłony Kraju przed nadzwyczajnymi zagrożeniami (ISOK)” w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Dokumenty można składać do 25 października 2010 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty: • przygotowywanie założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych aplikacji, usług i infrastruktury technicznej związanych z wdrożeniem, w tym opracowanie specyfikacji technicznych i planów w celu zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania Krajowego Systemu Zarządzania Numerycznym Modelem Terenu (KSZ NMT); • nadzorowanie wykonawców zamówień związanych z wdrożeniem KSZ NMT (w tym uczestniczy w odbiorach i testach produktów) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu; • opracowywanie modelu utrzymania KSZ NMT i współpraca z zespołami realizującymi projekt Geoportal 2 w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT w celu zapewnienia zgodności rezultatów obu projektów; • uzgadnianie z instytucjami publicznymi i systemami współpracującymi warunki techniczne i organizacyjne wdrożenia KSZ NMT w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu; • prowadzenie dokumentacji analitycznej KSZ NMT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości i utrzymania KSZ NMT; • analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych realizowanych przez KSZ NMT w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów; • opracowywanie planów wdrożeniowych systemu zarządzania NMT i prowadzi nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych elementów systemu.
Wymagania od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne • 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania, budowy systemów informacji geograficznej (GIS) oraz zarządzania danymi GIS w środowisku bazodanowym • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym • Bardzo dobra znajomość języka UML • Umiejętność pisania dokumentacji, w szczególności dokumentowanie wymagań funkcjonalnych • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagania dodatkowe: • umiejętności analityczne, • umiejętność pracy w zespole, • odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku starszego specjalisty: • przygotowywanie, we współpracy z zespołem zamówień publicznych, ogłoszeń o zamówieniu publicznym, projektów umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytania i protesty wykonawców, pism wysyłanych do prezesa UZP w celu zachowania zgodności z przepisami; • prowadzenie dokumentacji projektowej w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów oraz zgodności z przepisami powszechnie obowiązującymi oraz z wewnętrznymi regulacjami dotyczącymi zamówień publicznych; • przygotowywanie dokumentów koniecznych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz projektu, nadzoruje ich obieg i terminy realizacji w celu zapewnienia płynności działań oraz zachowania zgodności z przepisami ogólnie obowiązującymi i regulacjami wewnętrznymi dotyczącymi zamówień publicznych; • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w celu zapewnienia właściwego merytorycznie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod kątem specyfiki projektu ISOK; • przygotowywanie, planowanie, kontrolowanie i raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi; • nadzorowanie wykonawców zamówień publicznych realizowanych na rzecz projektu ISOK oraz współpracuje z nimi w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
Wymagania od kandydatów na stanowisko starszego specjalisty: • wykształcenie wyższe, • 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych w administracji publicznej, • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych, • podstawowa znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, • podstawowa znajomość przepisów Kodeksu cywilnego, • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów finansowanych ze środków UE, • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office. Wymagania dodatkowe: • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Szczegóły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty: • uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów oraz przygotowywanie pism w celu sprawnej obsługi bieżących umów z wykonawcami; • prowadzenie kontroli wewnętrznych w projekcie w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Władzy Wdrażającej Projekty Europejskie; • przygotowywanie kryteriów jakościowych w zakresie zarządzania dokumentacją ISOK, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie; • raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK; • uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonywanie cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień.
Wymagania od kandydatów na stanowisko specjalisty (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria; • 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia wymagań odnośnie procesów zarządzania jakością oraz w zakresie produkcji lub kontroli danych fotogrametrycznych (ortofotomapa, NMT lub dane z lotniczego skaningu laserowego); • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych; • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych; • umiejętność obsługi aplikacji GIS; • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe: • doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych co najmniej klauzulą „zastrzeżone”, • umiejętność pracy w zespole, • solidność w prowadzeniu spraw, • odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły (0,2 etatu) Szczegóły (1 etat)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora: • uczestniczenie w przygotowaniu i prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów oraz przygotowuje pisma w celu sprawnej obsługi bieżących umów z wykonawcami; • prowadzenie kontroli wewnętrznych w projekcie w celu zapewnienia realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Władzy Wdrażającej Projekty Europejskie; • przygotowywanie kryteriów jakościowych w zakresie zarządzania dokumentacją ISOK, uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie; • raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK; • uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonuje cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień.
Wymagania związane ze stanowiskiem inspektora (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria, • 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia wymagań odnośnie procesów zarządzania jakością oraz w zakresie produkcji lub kontroli danych fotogrametrycznych (ortofotomapa, NMT lub dane z lotniczego skaningu laserowego), • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych, • umiejętność obsługi aplikacji GIS, • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe: • doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych co najmniej klauzulą „zastrzeżone”, • umiejętność pracy w zespole, • solidność w prowadzeniu spraw, • odpowiedzialność, systematyczność.
Szczegóły
Źródło: GUGiK
|