Osoba zatrudniona na dowolnym z wymienionych stanowisk będzie:
• aktualizowała bazy danych operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym mapy prowadzonej w wersji numerycznej na podstawie przyjętych dokumentacji geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• opracowywała oraz aktualizowała numeryczną mapę zasadniczą,
• ewidencjonowała, przetwarzała, archiwizowała, informatyzowała, przechowywała dokumenty przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• przygotowywała warunki techniczne i odbiory techniczne prac zlecanych w trybie zamówień publicznych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• obywatelstwo polskie,
• w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne oraz 3-letni staż pracy,
• w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie wyższe techniczne – staż pracy nie jest wymagany,
• znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z prowadzeniem PZGiK,
• obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym,
• znajomość obsługi systemów graficznych połączonych z obsługą baz danych.
Wymagania pożądane:
• staż pracy w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej, w zakresie gromadzenia, prowadzenia, udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zwłaszcza przy prowadzeniu mapy numerycznej,
• certyfikat ukończenia kursu związanego z prowadzeniem mapy numerycznej,
• ukończone studia podyplomowe w zakresie Systemu Informacji o Terenie (SIT),
• znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego, umiejętność prowadzenia spraw w zakresie ustawy i formułowania pism,
• umiejętność pracy zespołowej,
• kreatywność, komunikatywność,
• zaangażowanie,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Szczegóły