Firma Garmin podała wyniki za III kwartał 2008 r. Przychody w tym okresie wyniosły 870 mln dolarów i wzrosły o 19% w porównaniu z analogicznym kwartałem roku 2007, a w ciągu trzech pierwszych kwartałów tego roku przychody netto osiągnęły 2,45 mld dolarów.
W segmencie nawigacji samochodowej i osobistej przychody wzrosły o 21% i osiągnęły 626 mln dolarów, w segmencie odbiorników turystycznych – 119 mln (o 35%), w nawigacji lotniczej – 81 mln (o 9%). Spadek o 8% zanotowano natomiast w segmencie nawigacji morskiej – 44 mln. Na rynku w Ameryce Północnej firma zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 29%, uzyskując 585 mln dol., a w Europie – 247 mln (wzrost o 9%). Spadek o 21% zanotowano natomiast na rynku azjatyckim, gdzie Garmin uzyskał 38 mln. Dochód netto uzyskany przez Garmin w III kwartale br. wyniósł 171,2 mln. Firma przewiduje, że w ciągu całego 2008 r. osiągnie przychody w wysokości 3,6 mln dolarów.