Firma Garmin w II kwartale tego roku uzyskała przychody w wysokości 912 mln dolarów (wzrost o 23% w porównaniu z II kwartałem 2007 r.), a w ciągu ostatnich sześciu miesięcy – 1,58 mld.
W II kwartale w segmencie nawigacji samochodowej i osobistej przychody wzrosły o 24% (w porównaniu z odpowiednim okresem 2007 r.) i osiągnęły 632 mln, w segmencie odbiorników turystycznych – 119 mln (wzrost o 54%), w nawigacji lotniczej – 90 mln (wzrost o 15%), nawigacji morskiej – 71 mln (spadek o 11%).
W Ameryce Północnej i Europie zanotowano wzrost przychodów – odpowiednio o 27 i 19%, uzyskując 455 mln i 257 mln. Spadek natomiast zanotowano na rynku azjatyckim. Tam Garmin uzyskał 29 mln (o 6% mniej niż rok temu).
Dochód netto w II kwartale wyniósł 256,1 mln, a od początku roku – 403,9 mln.
Firma szacuje, że w ciągu całego 2008 roku osiągnie przychody w wysokości 3,9 mld dolarów.