Firma Garmin Ltd, producent odbiorników i systemów nawigacyjnych, poinformowała o wynikach finansowych za IV kwartał 2007 roku.
Były one najwyższe w historii firmy. Wpływy wyniosły 1,217 mld dolarów i wzrosły o 99% w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. W poszczególnych segmentach rynku wyniosły one:
● 999 mln dolarów – nawigacja samochodowa i personalna (wzrost o 124%),
● 114 mln – odbiorniki turystyczne (43%),
● 71 mln – nawigacja samolotowa (+16%),
● 33 mln – nawigacja morska (+31%).
Na rynku północnoamerykańskim przychody ze sprzedaży osiągnęły 836 mln dolarów (+113%), w Europie – 338 mln (+74%), w Azji – 43 mln (+79%).
W całym 2007 roku przychody Garmina wyniosły 3,18 mld dolarów. W 2008 roku firma planuje sprzedaż na poziomie 4,5 mld dolarów.