Najnowsze dane z raportu Canalys wskazują, że firma Mio Technology zajęła najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji GPS w Europie Środkowo-Wschodniej i w Polsce.
Drugi kwartał br. producent zakończył z rekordowym, ponad 35-proc. udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia mu pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. Mio Technology utrzymuje również wiodącą pozycję w tym regionie na rynku urządzeń PDA (Personal Digital Assistant) z udziałem w rynku wynoszącym ponad 82%.
Raport Canalys potwierdza również, że Mio jest numerem jeden na rynku urządzeń do nawigacji GPS w Polsce. Drugi kwartał 2008 r. zakończyło z udziałem w rynku wynoszącym prawie 40%. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacuje się obecnie na 95%. W zakresie sprzedaży urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio w Polsce, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2008 r. sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie. Obecnie udział wynosi ponad 35%.