|2008-06-12|
Geodezja, Ludzie, Instytucje
MSWiA i Urząd Miasta Warszawy poszukują geodetów
MSWiA zatrudni specjalistów do pracy w Zespole ds. Geodezji i Kartografii Departamentu Administracji Publicznej, a Urząd Miasta w Warszawie – w dzielnicowych delegaturach Biura Gospodarki Nieruchomościami.
MSWiA zatrudni specjalistów do pracy w Zespole ds. Geodezji i Kartografii Departamentu Administracji Publicznej. Do ich obowiązków należeć będzie m.in.: ● wykonywanie zadań związanych z nadzorem ministra spraw wewnętrznych i administracji nad Głównym Geodetą Kraju, organizacją i funkcjonowaniem IGiK, ● współpraca z GUGiK w sprawach katastru nieruchomości oraz współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej w zakresie rozwoju systemu katastralnego, ● prowadzenie spraw wynikających z programów rządowych związanych z zakresem zadań departamentu w ramach Zespołu ds. Geodezji i Kartografii, ● współpraca z GUGiK oraz przedstawicielami służby geodezyjnej i kartograficznej w sprawach z zakresu ustawy o ujednoliceniu w księgach wieczystych praw własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, ● wykonywanie zadań ministra spraw wewnętrznych i administracji związanych z postanowieniami ustawy o ujawnieniu w księgach wieczystych praw własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, ● wykonywanie zadań związanych z interpretacją ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ● współpraca z jednostkami organizacyjnymi MSWiA w zakresie interpelacji, zapytań poselskich oraz wystąpień dziennikarzy, ● przyjmowanie interesantów oraz telefoniczne udzielanie wyjaśnień. Wymagane jest wyższe wykształcenie geodezyjne i roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Aplikacje można składać do 23 czerwca br.
Delegatury Biura Gospodarki Nieruchomościami m.st. Warszawy poszukują pracowników na stanowiska ds. regulacji stanów prawnych (delegatury: Ursynów, Targówek, Białołęka, Śródmieście). W zakres obowiązków wchodzi m.in.: ● podejmowanie wszelkich czynności przygotowawczych związanych z badaniem i regulacją stanów prawnych gruntów stanowiących własność m.st. Warszawy, ● przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podjęcia decyzji w sprawach przejęcia mienia na własność m.st. Warszawy, ● przygotowywanie dokumentacji do zasiedzenia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i m.st. Warszawy, ● prowadzenie postępowań dotyczacych ustanowienia prawa użytkowania wieczystego gruntów wraz z przeniesieniem własności znajdujących się na nich budynków, ● naliczanie opłat adiacenckich na podstawie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, ● regulacja stanów prawnych nieruchomości na rzecz m.st. Warszawy ● prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości. Dokumenty można składać, w zależności od delegatury od 16 do 26 czerwca.
AB
|