MSWiA zatrudni specjalistów do pracy w Zespole ds. Geodezji i Kartografii Departamentu Administracji Publicznej, a Urząd Miasta w Warszawie – w dzielnicowych delegaturach Biura Gospodarki Nieruchomościami.
MSWiA zatrudni specjalistów do pracy w Zespole ds. Geodezji i Kartografii Departamentu Administracji Publicznej. Do ich obowiązków należeć będzie m.in.:
● wykonywanie zadań związanych z nadzorem ministra spraw wewnętrznych i administracji nad Głównym Geodetą Kraju, organizacją i funkcjonowaniem IGiK,
● współpraca z GUGiK w sprawach katastru nieruchomości oraz współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej w zakresie rozwoju systemu katastralnego,
● prowadzenie spraw wynikających z programów rządowych związanych z zakresem zadań departamentu w ramach Zespołu ds. Geodezji i Kartografii,
● współpraca z GUGiK oraz przedstawicielami służby geodezyjnej i kartograficznej w sprawach z zakresu ustawy o ujednoliceniu w księgach wieczystych praw własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,
● wykonywanie zadań ministra spraw wewnętrznych i administracji związanych z postanowieniami ustawy o ujawnieniu w księgach wieczystych praw własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,
● wykonywanie zadań związanych z interpretacją ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
● współpraca z jednostkami organizacyjnymi MSWiA w zakresie interpelacji, zapytań poselskich oraz wystąpień dziennikarzy,
● przyjmowanie interesantów oraz telefoniczne udzielanie wyjaśnień.
Wymagane jest wyższe wykształcenie geodezyjne i roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Aplikacje można składać do 23 czerwca br.
Delegatury Biura Gospodarki Nieruchomościami m.st. Warszawy poszukują pracowników na stanowiska ds. regulacji stanów prawnych (delegatury: Ursynów, Targówek, Białołęka, Śródmieście). W zakres obowiązków wchodzi m.in.:
● podejmowanie wszelkich czynności przygotowawczych związanych z badaniem i regulacją stanów prawnych gruntów stanowiących własność m.st. Warszawy,
● przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podjęcia decyzji w sprawach przejęcia mienia na własność m.st. Warszawy,
● przygotowywanie dokumentacji do zasiedzenia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i m.st. Warszawy,
● prowadzenie postępowań dotyczacych ustanowienia prawa użytkowania wieczystego gruntów wraz z przeniesieniem własności znajdujących się na nich budynków,
● naliczanie opłat adiacenckich na podstawie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
● regulacja stanów prawnych nieruchomości na rzecz m.st. Warszawy
● prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości. Dokumenty można składać, w zależności od delegatury od 16 do 26 czerwca.