Imagis S.A. we współpracy z instytutem badawczym GfK Polonia wprowadził najnowszą wersję rozwiązania Address Points, służącego do optymalizacji analiz marketingowych i sprzedażowych.
GfK-Imagis Address Points to połączenie dokładnej mapy cyfrowej Polski z bazą danych PESEL oraz indeksami siły nabywczej GfK Polonia. Jest to baza socjoekonomiczna zobrazowana na mapach cyfrowych, która obejmuje ponad 5 milionów rekordów w całej Polsce. Narzędzie to umożliwia m.in. szczegółowe badanie potencjału punktów sprzedaży, optymalizację działań z zakresu marketingu bezpośredniego oraz profilowanie kampanii do ściśle określonych grup docelowych.
Nowy produkt tworzą:
adresowe plany miast Imagis;
mapa osadnicza zawierająca ponad 47 000 miast i miejscowości zgodnie z wykazem GUS.
Dla adresowych planów miast, na poziomie punktu adresowego została przypisana informacja dotycząca:
liczby mieszkań;
liczby mieszkańców w podziale na wiek i płeć (w 36 kategoriach);
indeksu siły nabywczej GfK Polonia;
indeksu siły nabywczej GfK Polonia dla handlu detalicznego;
typu zabudowy (zabudowa jednorodzinna / zabudowa wielorodzinna);
kodu pocztowego.