Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2008-05-29| Przetargi

Przetarg na badania georadarowe – wybór oferty


PKP PLK S.A. Oddział Regionalny w Lublinie jako Zamawiający poinformował, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pn. „Badania georadarowe do celów projektowych dla przygotowania modernizacji linii kolejowej E65 (tor nr 1 i 2) na odcinku linii Nr 4 (CMK) ze stacjami” wybrano ofertę firmy GEOPARTNER Sp. z o.o. z Krakowa za cenę 3 533 744,64 zł (brutto).


Zamawiający poinformował też, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedynie 1 oferta, a jedynym kryterium oceny oferty była cena. Celem bezpośrednim zlecenia jest wykonanie ciągłych pomiarów georadarowych dla rozpoznania warunków geotechnicznych podtorza i jego podłoża budowlanego oraz określenia niezbędnej (minimalnej) liczby wierceń, sondowań czy innych testów geotechnicznych koniecznych do wykonania dokumentacji geologiczno-geotechnicznej dla projektów budowlanych i wykonawczych dla modernizacji linii CMK (nr 4). Zamówienie obejmuje swoim zakresem część międzynarodowego ciągu komunikacyjnego E-65 na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK) od km 1.056 do km 223.084.

Biorąc pod uwagę zakres zadania, dotyczący rozpoznania budowy geologicznej i warunków geotechnicznych podłoża budowlanego linii kolejowej Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia, wykona niezbędne prace dla:
1. rozpoznania budowy geologicznej i warunków geotechnicznych podtorza kolejowego i podłoża budowlanego na podstawie map i dokumentacji geologicznych pozostających w zasobach archiwalnych;
2. analizy danych dotyczących budowy geologicznej i warunków geotechnicznych na podstawie dokumentacji geologicznych, geologiczno-inżynierskich i innych, pozostających w posiadaniu Zamawiającego;
3. rozpoznania budowy oraz stanu podtorza kolejowego i jego podłoża za pomocą badań terenowych georadarem oraz wytypowanych i wykonanych otworów korelacyjnych
4. rozpoznania budowy oraz stanu nasypów i przekopów większych niż 3 metry za pomocą badań terenowych georadarem oraz wytypowanych i wykonanych otworów korelacyjnych
5. opracowania wyników tych badań, w zakresie niezbędnym dla wstępnego określenia parametrów geotechnicznych podtorza kolejowego i jego podłoża oraz ustalenia lokalizacji klasycznych badań otworowych do dalszych badań geotechnicznych.

Źródło: PKP PLK S.A.


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Najdokładniejsza mapa magnetyczna Ziemi
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS