PKP PLK S.A. Oddział Regionalny w Lublinie jako Zamawiający poinformował, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi pn. „Badania georadarowe do celów projektowych dla przygotowania modernizacji linii kolejowej E65 (tor nr 1 i 2) na odcinku linii Nr 4 (CMK) ze stacjami” wybrano ofertę firmy GEOPARTNER Sp. z o.o. z Krakowa za cenę 3 533 744,64 zł (brutto).
Zamawiający poinformował też, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęła jedynie 1 oferta, a jedynym kryterium oceny oferty była cena. Celem bezpośrednim zlecenia jest wykonanie ciągłych pomiarów georadarowych dla rozpoznania warunków geotechnicznych podtorza i jego podłoża budowlanego oraz określenia niezbędnej (minimalnej) liczby wierceń, sondowań czy innych testów geotechnicznych koniecznych do wykonania dokumentacji geologiczno-geotechnicznej dla projektów budowlanych i wykonawczych dla modernizacji linii CMK (nr 4). Zamówienie obejmuje swoim zakresem część międzynarodowego ciągu komunikacyjnego E-65 na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Zawiercie (CMK) od km 1.056 do km 223.084.
Biorąc pod uwagę zakres zadania, dotyczący rozpoznania budowy geologicznej i warunków geotechnicznych podłoża budowlanego linii kolejowej Wykonawca, w ramach niniejszego zamówienia, wykona niezbędne prace dla:
1. rozpoznania budowy geologicznej i warunków geotechnicznych podtorza kolejowego i podłoża budowlanego na podstawie map i dokumentacji geologicznych pozostających w zasobach archiwalnych;
2. analizy danych dotyczących budowy geologicznej i warunków geotechnicznych na podstawie dokumentacji geologicznych, geologiczno-inżynierskich i innych, pozostających w posiadaniu Zamawiającego;
3. rozpoznania budowy oraz stanu podtorza kolejowego i jego podłoża za pomocą badań terenowych georadarem oraz wytypowanych i wykonanych otworów korelacyjnych
4. rozpoznania budowy oraz stanu nasypów i przekopów większych niż 3 metry za pomocą badań terenowych georadarem oraz wytypowanych i wykonanych otworów korelacyjnych
5. opracowania wyników tych badań, w zakresie niezbędnym dla wstępnego określenia parametrów geotechnicznych podtorza kolejowego i jego podłoża oraz ustalenia lokalizacji klasycznych badań otworowych do dalszych badań geotechnicznych.