Zamówienie podzielono na dwie części. Pierwsza z nich obejmuje wsparcie gmin w zakresie utworzenia i prowadzenia EMUiA, w tym m.in.:
• zamówienie podstawowe (budżet GUGiK: 1,175 mln zł) – przeprowadzenie rekrutacji gmin; przeprowadzenie instruktaży przystanowiskowych z obsługi aplikacji EMUiA i wykorzystania danych adresowych wraz z wykonaniem prac konfiguracyjnych aplikacji EMUiA; wsparcie gmin w weryfikacji i aktualizacji bazy EMUiA; przeprowadzenie zdalnych instruktaży; świadczenie usługi pomocy technicznej dla użytkowników aplikacji EMUiA.
• zamówienie opcjonalne (budżet GUGiK: 1,144 mln zł) – zadania wyszczególnione w zamówieniu podstawowym oraz opracowanie skryptu „Dobre praktyki w prowadzeniu EMUiA”; świadczenie usług asysty powdrożeniowej.
Przedmiotem części drugiej jest monitoring wsparcia gmin w zakresie utworzenia i prowadzenia EMUiA, w tym m.in.:
• zamówienie podstawowe (budżet GUGiK: 196 tys. zł) – monitoring przeprowadzenia instruktaży przystanowiskowych; monitoring wsparcia gmin w weryfikacji i aktualizacji bazy EMUiA; monitoring przeprowadzenia instruktaży zdalnych,
• zamówienie opcjonalne (budżet GUGiK: 184 tys. zł) – zadania wyszczególnione w zamówieniu podstawowym oraz świadczenie usług asysty powdrożeniowe.
W przypadku obu części zamawiający podpisał umowę z wykonawcami, których oferty wcześniej uznał za najkorzystniejsze. Prace wykonają: SmallGIS Kraków (część 1; 1,839 mln zł) oraz Plan SA Warszawa (część 2; 295 tys. zł). Pozostałe oferty w postępowaniu złożyli:
• część 1 – OPEGIEKA Elbląg (2,201 mln zł), OPGK Kraków (2,250 mln zł), Instytut Badań i Innowacyjnych Technologii z Poznania (2,800 mln zł);
• część 2 – ProGea Consulting Kraków (320 tys. zł), WPG SA (355 tys. zł), ADHD Event Agency Warszawa (451 tys. zł), OPGK Olsztyn (467 tys. zł).