Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłosił po raz drugi przetarg nieograniczony na opracowanie projektu strategii informacyjnej i promocyjnej wielofunkcyjnego systemu precyzyjnego pozycjonowania satelitarnego ASG-EUPOS.
Projekt jest ściśle związany z budową systemu precyzyjnego pozycjonowania satelitarnego ASG-EUPOS w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego. Celem zamówienia jest zaplanowanie efektywnej kampanii informacyjnej i promocyjnej dla tworzonej sieci stacji referencyjnych. Na działania te (promocję) przeznaczone zostanie z budżetu 0,5 mln zł.
Oferty należy składać do 22 stycznia br. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy, wartość: poniżej 60 tys. euro.
Pierwszy przetarg GUGiK unieważnił 18 grudnia ub.r. z uwagi na niezłożenie żadnej oferty. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej GUGiK.