Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi dotyczącej założenia osnów dwufunkcyjnych w zakresie obejmującym łącznie minimum 50 punktów osnowy.
Projekt zakłada założenie 74 nowych znaków, adaptację 10 lokalizacji istniejącej osnowy poziomej (wymianę stabilizacji na zalecaną w projekcie) przy zachowaniu dotychczasowego położenia, adaptację 3 istniejących znaków wysokościowych ziemnych, założenie 1 reperu ziemnego. Wyznaczenie współrzędnych dla 6 punktów kierunkowych (istniejące punkty kierunkowe punktów osnowy szczegółowej (dawnej II klasy). W podanych liczbach nie ujęto dodatkowych punktów, które zostaną pomierzone i wyrównane razem z całą siecią, a posłużą do wykonania wcięć w przód dla wyznaczenia współrzędnych punktów kierunkowych.
Dla określenia wysokości punktów projektowanej osnowy należy pomierzyć ok. 260 km projektowanych linii niwelacyjnych (w tym ok. 70 km dla określenia wysokości istniejących punktów osnowy dwufunkcyjnej wzdłuż projektowanej drogi ekspresowej S-6).
Założona dokładność osnowy dwufunkcyjnej:
1. pozioma – ±0,03 m względem punktów nawiązania ASG-EUPOS, odpowiadająca proponowanej dokładności punktów osnowy poziomej II klasy zakładanej z zastosowaniem technik GNSS (Instrukcja techniczna G-2 Szczegółowa pozioma i wysokościowa osnowa geodezyjna i przeliczenia między układami).
2. wysokościowa – średni błąd niwelacji 1 km po wyrównaniu ±0.004 m/km (jak szczegółowa osnowa wysokościowa III klasy wg instrukcji jw.).
Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach:
I – wykonanie stabilizacji znaków i przekazanie ich pod ochronę (zakończenie: do 20 grudnia 2012 r.),
II – pomiar osnowy i opracowanie dokumentacji wynikowej (zakończenie: do 30 maja 2013 r.).
Oferty można składać do 7 września br., o wyborze najkorzystniejszej zdecyduje cena. Wymagane wadium: 5 tys. zł.