W skład urządzeń zamontowanych w środku zasobnika wchodzą trzy średnioformatowe cyfrowe kamery, system skaningu laserowego Lite Mapper 6800i oraz jednostka dGPS/IMU AEROcontrol. Dodatkowo operator i pilot mają do dyspozycji panele sterowania sensorami i nawigacją. Oprócz klasycznego skaningu laserowego rejestrowane są zdjęcia pionowe, na podstawie których powstają ortofotomapa oraz zdjęcia ukośne (do przodu i do tyłu). Parametry zbieranych danych, takie jak gęstość chmury punktów, rozdzielczość, szerokość ścieżki, zależą od: wysokości lotu nad terenem, prędkości śmigłowca i ostatecznych ustawień konfiguracyjnych dokonywanych przez fotooperatora.
Dzięki unikalnie dobranej konfiguracji sensorów platforma, jaką jest śmigłowiec, pozwala zbierać bardziej precyzyjne dane z niższego pułapu i wolniejszego przelotu niż samolot. Wytrzymały kewlarowy zasobnik jest na tyle lekki, że wraz z urządzeniami może być zamontowany pod lub obok śmigłowca, w zależności od typu maszyny.
