|2011-03-24|
Geodezja, Instytucje
Powiat wałbrzyski poszukuje naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii
Starosta wałbrzyski ogłasza nabór na stanowisko naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii. Dokumenty można składać do 11 kwietnia 2011 r.
Podstawowe obowiązki osoby zatrudnionej na stanowisku naczelnika: • realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami itp., • sprawowanie nadzoru nad pracą i zakresem spraw prowadzonych przez Referat Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, Referat Katastru, • koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, • koordynowanie realizacji robót geodezyjno - kartograficznych, • nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem zintegrowanego systemu informatycznego w Wydziale Geodezji i Kartografii, • prowadzenie kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjmowanych do zasobu, • nadzór nad gromadzeniem zasobu wg grup asortymentowych, • kontrolowanie bieżącej aktualizacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • nadzór nad udostępnianiem danych opisowych i graficznych z zasobu na wniosek stron, • nadzorowanie ochrony znaków geodezyjnych, • uzgadnianie warunków technicznych dla zlecanych robót geodezyjnych i kartograficznych, jak również uczestniczenie w ich odbiorze, • kierowanie pracą Wydziału - sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników, • nadzór nad prowadzeniem postępowań administracyjnych w rozumieniu kpa, • przygotowanie projektu budżetu w zakresie spraw realizowanych przez Wydział, • współpraca z Radą Powiatu w zakresie interpelacji i wniosków.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geodezji; • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; • pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych; • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; • nieposzlakowana opinia; • co najmniej 5-letni staż pracy; • dobra znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii; • dobra znajomość przepisów regulujących postępowanie administracyjne; • umiejętności organizacyjne, umiejętność organizacji pracy zespołu i kierowania ludźmi; • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2.
Szczegóły
Źródło: SP w Wałbrzychu
|