Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie poszukuje kandydatów do Wydziału Geodezji na stanowisko starszego inspektora wojewódzkiego ds. Państwowego Rejestru Granic.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.:
prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach ewidencji gruntów i budynków,
ewidencjonowanie w systemie informatycznym przebiegu granic i powierzchni,
aktualizacja i udostępnianie wojewódzkiej bazy danych państwowego rejestru granic organom administracji publicznej,
współpraca z powiatowymi służbami geodezyjnymi i kartograficznymi w zakresie pozyskiwania atrybutów informacyjnych dotyczących punktów granicznych,
opracowywanie opinii dla organów administracji publicznej w sprawach dotyczących zmian przebiegu granic gmin, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie korespondencji w sprawach związanych z ewidencją gruntów i budynków.
Wymagania stawiane kandydatom to m.in.:
wykształcenie wyższe geodezyjne, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w geodezji,
uprawnienia zawodowe w zakresie: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
znajomość prawa geodezyjnego i przepisów wykonawczych oraz przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość programów geoinformatycznych.
Termin składania ofert upływa 12 stycznia. Więcej informacji
Źródło: MUW