Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2008-06-05| GNSS, Geodezja, GIS, Mapy, Sprzęt, Firma, Przetargi

Przetarg na drezynę pomiarową dla PKP


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie ogłosiły przetarg na dostawę drezyny wielofunkcyjnej do pomiaru geometrii toru oraz innych elementów linii kolejowych z prędkością pomiarową do 160 km/h.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drezyny pomiarowej, wykonanej jako jedno lub wieloczłonowy pojazd kolejowy z własnym napędem. Drezyna musi osiągać prędkość 160 km/h z zachowaniem funkcji diagnostycznych, być przystosowana do jazd po torze o szerokości 1435 mm o dopuszczalnym nacisku 20 ton na oś. Kabiny sterownicze powinny być dwie – po jednej na każdym krańcu pojazdu.

Drezyna ma być wyposażona w systemy i urządzenia pomiarowe do wysokowydajnego pozyskiwania danych o:

geometrii toru i rozjazdu, konstrukcji nawierzchni torowej oraz rozjazdowej, oddziaływaniach dynamicznych tor/pojazd, geometrii i zużyciu przewodu jezdnego sieci trakcyjnej, odległości obiektów w stosunku do skrajni budowli, ogólnym widoku trasy (video inspekcja), lokalizacji i poprawności działania urządzeń SHP (Samoczynnego Hamowania Pociągów) stosownych na sieci PKP, lokalizacji położenia drezyny w trakcie jazdy oraz poszczególnych mierzonych obiektów i elementów infrastruktury w systemie kilometracji linii (licznik drogi), systemie lokalizacji satelitarnej GPS/GNSS i innych, metodami pomiarów bezkontaktowych oraz poprzez oddziaływania dynamiczne.

Do obsługi systemów pomiarowych drezyna ma być wyposażona w oprogramowanie i sprzęt informatyczny pozwalający na rejestrację, archiwizację oraz bieżącą oceną badanych parametrów elementów infrastruktury w oparciu o dopuszczalne ich wartości.

Kryterium oceny ofert będzie:

cena (80%), ocena techniczna pojazdu (5%), ocena techniczna systemów pomiarowych (4%), ocena techniczna SWD (1%), warunki gwarancji (7%), warunki eksploatacji (3%).

Termin składania ofert wyznaczono na 27 czerwca, a termin realizacji zamówienia to 31 października 2010 r.

Źródło: PKP PLK S.A.


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Najdokładniejsza mapa magnetyczna Ziemi
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS