|2008-04-20|
GNSS, Firma, Przetargi, Instytucje
Drugie podejście do przetargu na opracowanie strategii sprzedaży usług ASG-EUPOS
Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłosił (16 kwietnia) po raz drugi przetarg nieograniczony na opracowanie strategii dystrybucji i sprzedaży usług wielofunkcyjnego systemu precyzyjnego pozycjonowania satelitarnego ASG-EUPOS.
W nowej specyfikacji złagodzono niektóre kryteria. Wykonawca może legitymować się realizacją zamówienia na opracowanie strategii marketingowej o wartości co najmniej 100 tys. zł (poprzednio – 200 tys. zł), musi też dysponować co najmniej jednym pracownikiem, który w ostatnich 3 latach (poprzednio 5 lat) opracował co najmniej 2 strategie marketingowe. Termin wykonania zamówienia skrócono z 60 do 50 dni. Oferty składać można do 28 kwietnia. Kryterium oceny ofert: cena – 80%, deklarowany termin wykonania prac – 20%. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 tys. euro.
Przedmiotem zamówienia jest m.in.: ● opracowanie strategii dystrybucji i sprzedaży usług systemu ASG-EUPOS (NAWGIS, KODGIS, NAWGEO, POSGEO, POSGEO-D), ● przeprowadzenie analizy możliwości finansowych, organizacyjnych i prawnych prowadzenia systemu ASG-EUPOS (uwzględniające umiejscowienie jednostki zarządzającej w strukturze GUGiK, CODGiK lub wydzielonej z CODKiK), ● opracowanie strategii dystrybucji i sprzedaży usług systemu w latach 2009-2013, ● określenie polityki cenowej i przewidywaną strukturę sprzedaży, kanały dystrybucji itp.
Na poprzednie postępowanie nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym zostało ono unieważnione przez GUGiK (9 kwietnia).
Bliższe informacje o warunkach przetargu dostępne są na stronie urzędu.
AB
|