Przypomnijmy, że w ostatnim czasie były GGK wystosował podobne skargi w związku z niedziałaniem usług sieciowych w powiatach: bytowskim (została uznana za bezzasadną – pisaliśmy o tym TUTAJ) oraz pabianickim i sejneńskim (jeszcze nie została rozpatrzona).
W najnowszej skardze Waldemar Izdebski prosi o „podjęcie zdecydowanych działań w stosunku do powiatu bydgoskiego, którego portal do obsługi geodetów (…) wyłączany jest nie tylko w weekendy, ale dodatkowo także w dni powszednie po godzinach pracy urzędu”. Jako dowód zamieszcza zrzut z serwisu.
„Podobne problemy zgłaszam co jakiś czas i stwierdzam, że nadzór GGK nad usługami i funkcjonowaniem całej geodezji jest coraz gorszy i proszę Pana Ministra o pilną reakcję w przedmiotowej sprawie” – kończy swoje pismo.
O wystosowaniu skargi Waldemar Izdebski poinformował w poście na X (dawniej Twitter). W kolejnym wpisie zauważył natomiast, że „teraz jest próba wykręcania się konwersją danych. Sprawę monitoruję na bieżąco”. Na stronie geodezja.powiat.bydgoski.pl pojawiła się bowiem informacja o prowadzonych pracach serwisowych: „Z uwagi na konieczność konwersji baz danych portale zostaną uruchomione po 20 listopada 2023 r.”.