Wymagania niezbędne na stanowisku
inspektora ds. geodezji w Wydziale postępowań Administracyjnych:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe min. I stopnia na kierunku geodezja i kartografia.
• min. 3 letni staż pracy,
• powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków,
• umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz postępowań administracyjnych w tym zakresie i w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
W przypadku konkursu na stanowisko
podinspektora w Wydziale Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków oraz na stanowisko
podinspektora ds. geodezji w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, wymagania niezbędne są identyczne:
• obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych),
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• umiejętność sprawnej obsługi komputera (weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną),
• wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku geodezja i kartografia.
Do głównych obowiązków podinspektora w Wydziale Udostępniania Danych EGiB będzie należało:
• prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczą cych: ewidencji gruntów i budynków,
• udostępnianie danych z zasobu w postaci wypisów, wyrysów i uwierzytelnionych kopii,
• prowadzenie spraw z zakresu naliczania stosownych opłat.
Natomiast podinspektor w ODGiK będzie się zajmował:
• prowadzeniem spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących zasadniczej mapy miasta i mapy ewidencyjnej.
• prowadzeniem spraw z zakresu gromadzenia i prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
w tym: udostępnianiem danych z zasobu w postaci wypisów i uwierzytelnionych kopii, obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych.
• prowadzeniem spraw z zakresu naliczania stosownych opłat oraz wystawiania dokumentów obliczenia opłaty za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów z zasobu.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl