Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami, gospodarki przestrzennej, geodezji lub budownictwa;
• 3 lata doświadczenia w obszarze geodezji, gospodarki nieruchomościami lub drogownictwa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
• kierowanie Wydziałem poprzez planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy bezpośrednio podległych pracowników,
• kierowanie pracami Wydziału, a w części samodzielne uczestnictwo w pracach dotyczących zlecania i kontroli wykonawstwa, przeprowadzania merytorycznego odbioru i rozliczania robót geodezyjnych i geodezyjno-prawnych, wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, współpraca w opracowaniu dokumentacji projektowej i geodezyjnej do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uczestnictwo w postępowaniach administracyjnych związanych z ustaleniem odszkodowania,
• koordynowanie pracy Wydziału, a w części samodzielne wykonywanie prac dotyczących ujawnienia w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje prowadzone przez Oddział.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl