Nowe logo Agencji to niebieski trójkąt z biało-czerwonym kółkiem w środku i niebieskim obok. Jak wyjaśnia POLSA, autorem projektu jest prof. Mieczysław Wasilewski – uznany grafik i plakacista, laureat wielu nagród, m.in. Złotego Medalu i Srebrnego Medalu na Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie. Jego wybór poprzedzony był konsultacjami w środowisku artystów plastyków i twórców grafiki użytkowej oraz analizą portfolio różnych twórców w obszarze identyfikacji wizualnej. Za swoje opracowanie prof. Wasilewski otrzymał od Agencji 15 tys. zł.
Przypomnijmy, że wcześniej POLSA próbowała wybrać logo w drodze otwartego konkursu. Choć w jego trakcie zgłoszono około 400 prac, to żadna nie spotkała się z uznaniem jury i konkursu nie rozstrzygnięto.
Jak można wnioskować z reakcji internautów, nowe logo POLSA budzi przede wszystkim krytyczne opinie. Zwracają oni uwagę głównie na niezrozumiałą symbolikę, niezwiązaną z działalnością Agencji, a także na banalną formę grafiki. Logo doczekało się również kilku prześmiewczych przeróbek.
