Podczas konferencji poruszono zagadnienia dotyczące zarówno software’u, danych marketingowych, rozwiązań analitycznych, jak i aspektów prawnych geomarketingu. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z rozwiązaniami w zakresie planowania rozwoju sieci, analiz sprzedaży, działań z zakresu marketingu bezpośredniego, czy segmentacji klientów. Dwa panele pozwoliły uczestnikom odkryć zastosowania analiz na mapach cyfrowych, jak i działań reklamowych.
Podczas wydarzenia specjaliści zaprezentowali również rozwiązania z zakresu informacji przestrzennych i rozwiązań geomarketingowych. Jednym z mówców był Jarek Giero z firmy WIGeoGIS, który poprowadził prezentację pt. „WebGIS jako platforma integracji danych – geomarketing w działach ekspansji, sprzedaży i marketingu”. Podczas wystąpienia zostały przedstawione parametry i możliwości zastosowania aplikacji, która pomaga w integracji danych oraz za pomocą analiz na mapach usprawnia decyzyjne procesy biznesowe.
Jednym z prelegentów był również Dieter Wallmann, senior product manager w Here, który przybliżył zastosowanie produktów firmy, w tym rozwiązania geomarketingowe wspierające rozwój biznesu.
Istotnymi punktami programu były prezentacje użytkowników systemów geomarketingowych, którzy pokazali, jak w ich dziedzinach wykorzystywane są analizy na mapach. Podczas konferencji zaprezentowali się przedstawiciele m.in. Mayland czy CreditAgricole.
– Wysoka frekwencja podczas konferencji udowadnia, że zapotrzebowanie na wiedzę i rozwiązania geomarketingowe rośnie. Udział w konferencji był dla nas niezwykle ciekawym doświadczeniem – mówi Jarek Giero z firmy WIGeoGIS. – Liczba osób przybyłych na to spotkanie pokazała, że warto organizować kolejne edycje „GeomarketingNow”.
Konferencja odbyła się 3 grudnia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.