Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2014-12-12| GIS, Mapy, Imprezy

Sukces konferencji "Geomarketing Now"

Pierwsza w Polsce konferencja dotycząca geomarketingu pokazała, że tego typu wydarzenia są potrzebne. Spotkanie okazało się doskonałą platformą do dialogu dla osób z branży i pozwoliło potencjalnym użytkownikom rozwiązań geomarketingowych lepiej poznać narzędzia i dane służące do analiz biznesowych na mapach.


Sukces konferencji "Geomarketing Now"
Podczas konferencji poruszono zagadnienia dotyczące zarówno software’u, danych marketingowych, rozwiązań analitycznych, jak i aspektów prawnych geomarketingu. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z rozwiązaniami w zakresie planowania rozwoju sieci, analiz sprzedaży, działań z zakresu marketingu bezpośredniego, czy segmentacji klientów. Dwa panele pozwoliły uczestnikom odkryć zastosowania analiz na mapach cyfrowych, jak i działań reklamowych.

Podczas wydarzenia specjaliści zaprezentowali również rozwiązania z zakresu informacji przestrzennych i rozwiązań geomarketingowych. Jednym z mówców był Jarek Giero z firmy WIGeoGIS, który poprowadził prezentację pt. „WebGIS jako platforma integracji danych – geomarketing w działach ekspansji, sprzedaży i marketingu”. Podczas wystąpienia zostały przedstawione parametry i możliwości zastosowania aplikacji, która pomaga w integracji danych oraz za pomocą analiz na mapach usprawnia decyzyjne procesy biznesowe.

Jednym z prelegentów był również Dieter Wallmann, senior product manager w Here, który przybliżył zastosowanie produktów firmy, w tym rozwiązania geomarketingowe wspierające rozwój biznesu.

Istotnymi punktami programu były prezentacje użytkowników systemów geomarketingowych, którzy pokazali, jak w ich dziedzinach wykorzystywane są analizy na mapach. Podczas konferencji zaprezentowali się przedstawiciele m.in. Mayland czy CreditAgricole.

– Wysoka frekwencja podczas konferencji udowadnia, że zapotrzebowanie na wiedzę i rozwiązania geomarketingowe rośnie. Udział w konferencji był dla nas niezwykle ciekawym doświadczeniem – mówi Jarek Giero z firmy WIGeoGIS. – Liczba osób przybyłych na to spotkanie pokazała, że warto organizować kolejne edycje „GeomarketingNow”.

Konferencja odbyła się 3 grudnia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.

Źródło: WIGeoGIS


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Testy skanera SPL w Kopenhadze
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS