Wartość sprzedaży wyniosła bowiem 556 mln dolarów, czyli o 11% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spadły nieco zyski. Za pierwszy kwartał br. wyniosły 49,8 mln dol. netto, podczas gdy w zeszłym roku były o 2% wyższe.
W podziale na segmenty największy wzrost sprzedaży zanotowano w dziale rozwiązań mobilnych (o 41% do 110 mln dol.), a w dalszej kolejności w działach: zaawansowanych urządzeń (wzrost o 15% do 32 mln dol.) oraz inżynierii i budownictwa (wzrost o 7% do 267 mln dol.). W segmencie rozwiązań polowych przychody się nie zmieniły (147 mln dol.).
W komentarzu do tych wyników szef Trimble’a Steven W. Berglund mówi, że liczby te są niższe od oczekiwanych. Przyczyną są nie tylko kłopoty gospodarcze Europy i Ameryki Północnej, ale i przeciągająca się zima, która opóźniła sezon prac w budownictwie i rolnictwie.