Jako że jedynym kryterium wyboru oferty była cena, zamawiający za najkorzystniejszą uznał propozycję firmy MGGP SA z Tarnowa o wartości blisko 1,4 mln zł brutto. Najdroższa, złożona przez OPEGIEKA Elbląg, opiewała zaś na niecałe 3,0 mln zł. Z postępowania wykluczono ofertę konsorcjum w składzie: Geomar Szczecin i OPGK Geomap Zielona Góra. Budżet przetargu (z uwzględnieniem ewentualnych zamówień uzupełniających) wynosi blisko 5 mln zł.
Prace będą polegały na:
1) założeniu, z wykorzystaniem GPS, jednolitej stabilnej szczegółowej osnowy geodezyjnej o podwyższonej dokładności, założeniu jednolitej osnowy pomiarowej i wysokościowej;
2) opracowaniu materiałów geodezyjnych dla modernizacji linii kolejowej E 30 na odcinku Opole Zachodnie – Kędzierzyn-Koźle – Gliwice Łabędy niezbędnych do wykonania projektu budowlanego, w tym numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej 3D do celów projektowych o dokładności mapy w skali 1:500 wraz z uzbrojeniem podziemnym terenu i ewidencją gruntów;
3) wykonaniu wykazu działek ewidencyjnych, ich właścicieli i władających.
Zamówienie ma być zrealizowane w ciągu 9 miesięcy.
Lista uczestników przetargu