Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty:
• zlecanie, kontrola wykonawstwa, odbiór i archiwizacja robót geodezyjnych realizowanych przez firmy zewnętrzne,
• regulacja stanów prawnych nieruchomości przeznaczonych pod pasy drogowe,
• przygotowanie i sprawdzanie oświadczeń o prawie do dysponowania terenem na cele budowlane dla potrzeb drogownictwa,
• przygotowywanie specyfikacji technicznych oraz istotnych warunków zamówienia dla celów przetargowych, a także materiałów i wymagań dotyczących zawierania umów, kontrola i merytoryczna ocena ofert składanych w przetargach w zakresie działalności Wydziału,
• prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonych w pasie oraz poza drogowym niezbędnych do stałego oraz zajęcia w drodze umów cywilno-prawnych, ugód, decyzji o wywłaszczeniu, decyzji o ograniczeniu sposobu korzystania z nieruchomości odszkodowaniu i innych,
• opracowywanie szczegółowych planów rzeczowo-finansowych dla zadań wykonywanych przez Wydział, zgłaszanie szacunkowego zapotrzebowania na środki finansowe na wykup nieruchomości, odszkodowania oraz prace zlecone, przygotowywanie okresowego sprawozdania z wykonania zadań ujętych w rocznych planach rzeczowo-finansowych oraz z wykorzystania przyznanych środków.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 2 lata doświadczenia zawodowego,
• prawo jazdy kat. B,
• posiadanie zawodowych uprawnień geodezyjnych z zakresu 1 i 2 opisanych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• obsługa komputera – pakiet Office.
Wymagania dodatkowe:
• 5 lat doświadczenia zawodowego,
• szkolenia z zakresy prawa geodezyjnego i kartograficznego,
• szkolenia z zakresu gospodarki nieruchomościami,
• znajomość przepisów o przygotowaniu i realizacji inwestycji drogowych,
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.