Wsparcie będzie polegało na
• współdziałaniu z terenowymi organami administracji publicznej w sprawach dotyczących ewidencji gruntów i budynków; w szczególności dostosowania tej ewidencji do wymogów ZSIN;
• prowadzeniu spraw związanych z wdrożeniem ZSIN;
• współdziałaniu z ministerstwami i innymi instytucjami zaangażowanymi w tworzenie ZSIN;
• udziale w organizacji narad, szkoleń i seminariów przygotowywanych przez Departament Informacji o Nieruchomościach w sprawach związanych z tworzeniem ZSIN;
• wykonywaniu innych zadań zleconych przez dyrektora Departamentu dotyczących tworzenia ZSIN.
Warunki stawiane wykonawcom:
• wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne,
• minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
• znajomość języka angielskiego,
• znajomość przepisów z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego, a w szczególności dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
• zdolność logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
• umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od podpisania umowy.