2011-12-02 |
Geodezja, Instytucje
Poszukiwany dyrektor generalny GUGiK
Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłosił nabór kandydatów na stanowisko dyrektora generalnego. Aplikacje można składać do 9 grudnia 2011 r.
|
|
|
|
|
Do zakresu zadań na tym stanowisku będzie należało: • dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec osób zatrudnionych w urzędzie oraz realizowanie polityki personalnej urzędu, w szczególności przygotowywanie programu zarządzania zasobami ludzkimi oraz określanie i nadzorowanie realizacji polityki kadrowej, socjalnej i płacowej; • nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu i planu finansowego w części dotyczącej urzędu; • gospodarowanie mieniem urzędu, w tym zlecanie usług i dokonywanie zakupów dla urzędu, zapewnianie prowadzenia ewidencji majątku urzędu oraz reprezentowanie Skarbu Państwa w odniesieniu do majątku urzędu; • wykonywanie kompetencji kierownika zamawiającego w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych; • dysponowanie funduszem nagród oraz administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w urzędzie; • zapewnianie funkcjonowania i ciągłości pracy urzędu, warunków jego działania, a także organizacji pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodne z opisem stanowiska pracy (niezbędne): • posiadanie obywatelstwa polskiego, • korzystanie z pełni praw publicznych, • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, • posiadanie tytułu zawodowego magistra lub równorzędnego, • niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, • posiadanie kompetencji kierowniczych, • posiadanie co najmniej 6-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych, • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych, • posiadanie wiedzy niezbędnej do realizacji zadań dyrektora generalnego urzędu, • umiejętność zarządzania zasobami.
Wymagania pożądane: • posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego technicznego lub prawniczego lub administracyjnego lub ekonomicznego lub z zakresu zarządzania, • posiadanie doświadczenia w kierowaniu złożoną, wieloosobową częścią urzędu lub organizacji, • znajomość języka angielskiego wymagana przepisami rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (DzU nr 218, poz. 1695), • znajomość struktury i zadań samorządu terytorialnego w zakresie geodezji i kartografii, • asertywność, • umiejętność prezentacji, • odporność na stres.
Etapy naboru: • selekcja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych, • sprawdzian wiedzy, • ocena kompetencji kierowniczych (test psychologiczny oraz rozmowa z psychologiem), • rozmowa kwalifikacyjna.
Źródło: GUGiK
|