Zakres zadań wykonywanych na stanowisku kierownika:
• kierowanie pracami Wydziału,
• prowadzenie spraw dotyczących oddania w użytkowanie gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa,
• prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,
• prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego administrowanych nieruchomości,
• prowadzenie spraw związanych z zakładaniem ksiąg wieczystych, ewidencją gruntów, przejmowaniem, wykupem lub wywłaszczaniem nieruchomości,
• prowadzenie spraw związanych z oszacowaniem strat i wypłatą odszkodowań z tytułu ujemnych skutków piętrzenia oraz z tytułu trwałego zajęcia gruntu przez administrowaną wodę płynącą,
• kompletowanie i przechowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej dotyczącej administrowanych nieruchomości,
• prowadzenie i aktualizowanie ewidencji gruntów będących w zarządzie Regionalnego Zarządu.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne, prawnicze lub na kierunku gospodarka przestrzenna,
• 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarowania nieruchomościami w administracji publicznej.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece ,
• biegła znajomość pakietu biurowego Offce (Word, Excel),
• mile widziane uprawnienia geodezyjne w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
• umiejętność czytania opracowań kartograficznych,
• znajomość ustawy Prawo wodne,
• podstawowa umiejętność obsługi programów geodezyjnych/GIS.