Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
• tworzenie nowych i aktualizacja istniejących baz danych wchodzących w skład Bytomskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennych (BIIP);
• aktualizowanie i kontrolowanie bazy danych obiektów objętych zakresem treści mapy zasadniczej;
• analiza danych pochodzących ze skaningu laserowego;
• bieżąca i okresowa archiwizacja baz danych komputerowych;
• odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne lub informatyczne lub geografia;
• studia podyplomowe w zakresie Systemów Informacji Geograficznej lub Lotniczego i naziemnego skaningu laserowego;
• minimum 3-letni staż pracy;
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
• znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym;
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
• znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii;
• nieprowadzenie działalności gospodarczej;
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych;
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. i 2.;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• certyfikaty potwierdzające umiejętność obsługi oprogramowania służącego do przetwarzania danych przestrzennych (preferowany certyfikat ESRI).