Na stoisku Garmina zaprezentowano m.in.: • serię odbiorników Dezl przeznaczonych dla kierowców ciężarówek, • aplikację nawigacyjną dla iPhone’ów oraz • rodzinę odbiorników nüvi 2400 z 5-calowym ekranem, nawigacją sterowaną komendami głosowymi i dożywotnią usługą aktualizacji map. Najciekawszą nowością są jednak urządzenia GTU przeznaczone do śledzenia położenia osób i przedmiotów. Jest to pierwszy tego typu produkt w ofercie Garmina. Urządzenie ma wymiary 7,6 x 3,3 x 20,0 cm i umożliwia np. automatyczne wysyłanie powiadomień, gdy GTU znajdzie się poza obszarem określonym wcześniej przez użytkownika. Sugerowana cena tego odbiornika to 200 dolarów.
Holenderski TomTom we współpracy z amerykańską firmą Nike wkroczył z kolei na rynek odbiorników dla sportowców. Nike+ SporWatch GPS to innowacyjna propozycja dla biegaczy. Urządzenie to podczas pomiarów wykorzystuje nie tylko moduł GPS, lecz także przymocowany do buta krokomierz. Oprócz tego TomTom zaprezentował dwa nowe GPS-y samochodowe z serii Via – 4,3-calowy 1405 oraz 5-calowy 1435.
Amerykańska firma Magellan rozszerzyła natomiast swoją ofertę o eXplorist 310 – czwarty odbiornik turystyczny z serii eXplorist. Od starszych braci różni się on m.in. niższą ceną (200 dolarów) oraz lepszą energooszczędnością (na dwóch bateriach AA działa do 18 godzin).