Zakresu obowiązków będzie obejmował:
• realizację zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem baz danych Systemu Informacji o Terenie Powiatu Bielskiego,
• przyjmowanie i realizację zamówień oraz udostępnianie kopii baz danych, mapy numerycznej i innych dokumentów zasobu,
• wydawanie materiałów w postaci numerycznej, sporządzanie wyplotów,
• przygotowywanie danych do sprawozdań z pracy PODGiK,
• przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu funkcjonowania SIoT,
• sporządzanie rachunków za udostępnianie danych,
• opracowywanie warunków umów na udostępnianie baz danych powiatowego SIoT,
• aktualizację komputerowych baz danych w posiadanych oprogramowaniach,
• wdrażanie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
Wymagania konieczne:
• znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
• znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
znajomość standardów geodezyjnych i wytycznych technicznych,
• znajomość kpa,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• doświadczenie w pracy na programach typu GIS.
Szczegóły