Do zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora będzie należało:
• opracowywanie projektów wyjaśnień dotyczących stosowania przepisów prawa w zakresie ewidencji gruntów i budynków,
• udział w przygotowywaniu projektów przepisów prawnych i standardów technicznych w szczególności z zakresu katastru, opracowań geodezyjnych na potrzeby gospodarki nieruchomościami, rejestru cen i wartości,
• współdziałanie z terenowymi organami administracji publicznej oraz z organizacjami zawodowymi geodetów w zakresie projektów przepisów prawnych w dziedzinie geodezji i kartografii.
Wymagania od kandydatów:
• wykształcenie wyższe geodezyjne
• 2 lata doświadczenia zawodowego zawodowego w obszarze zamówień publicznych, w tym min. 2 lata w administracji publicznej
• znajomość przepisów prawnych dotyczących geodezji i kartografii, w tym zasad prowadzenia ewidencji gruntów i budynków,
• znajomość zagadnień związanych z budową i wdrażaniem katastru,
• znajomość zagadnień z zakresu technologii informatycznych i telekomunikacyjnych,
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz procedur administracyjnych,
• umiejętność sporządzania opinii i analiz aktów prawnych,
• umiejętność pracy w zespole,
• kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• znajomość języka obcego (jednego z urzędowych języków UE),
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
Szczegóły