Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty będzie należało:
• sprawowanie kontroli w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej wykonujących zadania określone w art. 7c i 7d w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne;
• sprawowanie kontroli w stosunku do urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych;
• przeprowadzanie kontroli ilościowej i jakościowej baz danych powiatowych i wojewódzkich wchodzących w skład Krajowego Systemu Informacji o Terenie wyspecjalizowanymi programami informatycznymi;
• realizacja zadań obronnych wynikających z „Planu operacyjnego funkcjonowania Województwa Wielkopolskiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny”.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
wykształcenie: średnie lub wyższe o kierunku geodezyjnym i kartograficznym
pozostałe wymagania niezbędne:
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego,
• znajomość standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych w województwie do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej bazy krajowego systemu informacji o terenie,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie 1. i 2.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
• biegła obsługa komputera,
• komunikatywność,
• zdolność analitycznego myślenia,
• poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”, „poufne” i „tajne”.
Szczegóły