|2010-04-12|
Geodezja, GIS, Mapy, Instytucje
GUGiK: oferty pracy przy projekcie GBDOT
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na 5 stanowisk w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Oferty można składać do 19 kwietnia 2010 r.
Oferty pracy dotyczą stanowisk: • głównego specjalisty ds. koordynacji kontroli danych w ramach realizacji projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (1 stanowisko, 1 etat); • starszego specjalisty ds. kontroli danych w ramach realizacji projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (2 stanowiska, po 0,6 etatu); • inspektora ds. testowania systemu informatycznego w ramach projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (2 stanowiska, odpowiednio 0,6 i 0,2 etatu).
Główny specjalista: • Nadzoruje przebieg procesu kontroli jakości baz danych obiektów topograficznych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, • Koordynuje przebieg kontroli kameralnej i terenowej baz danych obiektów topograficznych w celu zapewnienia zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi umów zawartych z wykonawcami zamówień publicznych, • Planuje i nadzoruje odbiory prac wykonanych w ramach projektu GBDOT w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z harmonogramem realizacji projektu, • Nadzoruje wykonawców zamówień publicznych związanych z pozyskiwaniem i weryfikacją danych przestrzennych, udziela wykonawcom wyjaśnień i wskazówek merytorycznych w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu, • Kompletuje i prowadzi dokumentację techniczną zmian i modyfikacji wprowadzonych w wyniku kontroli danych w celu zapewnienia jednolitości i wysokiej jakości prac w ramach realizacji projektu GBDOT, • Przygotowuje, kontroluje i raportuje zadania związane z realizacją projektu GBDOT w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi.
Wymagania od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty: • wykształcenie wyższe geodezyjne lub geograficzne, ze specjalnością „kartografia” • 5 lat doświadczenia zawodowego w pozyskiwaniu i/lub przetwarzaniu i/lub kontroli danych do bazy danych obiektów topograficznych • bardzo dobra znajomość narzędzi GIS, • znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych, • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, • umiejętność pracy w zespole, • dyspozycyjność związana z częstymi podróżami służbowymi w celu odbioru prac w terenie.
Wymagania dodatkowe: • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce, • znajomość przepisów wykonawczych dotyczących dyrektywy INSPIRE, • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
Szczegóły dotyczące tej i pozostałych ofert
Źródło: GUGiK
|