
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na 5 stanowisk w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Oferty można składać do 19 kwietnia 2010 r.
Oferty pracy dotyczą stanowisk:
• głównego specjalisty ds. koordynacji kontroli danych w ramach realizacji projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (1 stanowisko, 1 etat);
• starszego specjalisty ds. kontroli danych w ramach realizacji projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (2 stanowiska, po 0,6 etatu);
• inspektora ds. testowania systemu informatycznego w ramach projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej (2 stanowiska, odpowiednio 0,6 i 0,2 etatu).
Główny specjalista:
• Nadzoruje przebieg procesu kontroli jakości baz danych obiektów topograficznych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu,
• Koordynuje przebieg kontroli kameralnej i terenowej baz danych obiektów topograficznych w celu zapewnienia zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi umów zawartych z wykonawcami zamówień publicznych,
• Planuje i nadzoruje odbiory prac wykonanych w ramach projektu GBDOT w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z harmonogramem realizacji projektu,
• Nadzoruje wykonawców zamówień publicznych związanych z pozyskiwaniem i weryfikacją danych przestrzennych, udziela wykonawcom wyjaśnień i wskazówek merytorycznych w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu,
• Kompletuje i prowadzi dokumentację techniczną zmian i modyfikacji wprowadzonych w wyniku kontroli danych w celu zapewnienia jednolitości i wysokiej jakości prac w ramach realizacji projektu GBDOT,
• Przygotowuje, kontroluje i raportuje zadania związane z realizacją projektu GBDOT w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi.
Wymagania od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty:
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub geograficzne, ze specjalnością „kartografia”
• 5 lat doświadczenia zawodowego w pozyskiwaniu i/lub przetwarzaniu i/lub kontroli danych do bazy danych obiektów topograficznych
• bardzo dobra znajomość narzędzi GIS,
• znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych,
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność związana z częstymi podróżami służbowymi w celu odbioru prac w terenie.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• znajomość zagadnień z zakresu tworzenia baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie w Polsce,
• znajomość przepisów wykonawczych dotyczących dyrektywy INSPIRE,
• znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych.
Szczegóły dotyczące tej i pozostałych ofert