Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko głównego specjalisty do spraw kierowania projektem „Informatyczny system osłony kraju przed nadzwyczajnymi zagrożeniami (ISOK)” w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Dokumenty można składać do 15 lutego.
Do obowiązków głównego specjalisty będzie należało:
• sporządzanie raportów z realizacji projektu, wniosków o płatności oraz opracowywanie innych dokumentów projektowych w celu przedstawienia bieżącej informacji nt. realizacji projektu instytucjom nadzorującym (Instytucji Wdrażającej – Instytucji Pośredniczącej II stopnia, Instytucji Zarządzającej i Instytucji Płatniczej) oraz instytucjom kontrolującym,
• programowanie, planowanie i organizowanie procesu realizacji projektu w celu zapewnienia zgodności z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu,
• dokonywanie wstępnej wyceny planowanych zadań i określanie potrzeb środków finansowych w celu zapewnienia zgodności z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym projektu,
• organizowanie komisyjnych odbiorów prac zlecanych w ramach projektu w celu przestrzegania prawidłowej realizacji projektu,
• określanie zagrożeń dla realizacji zadań wynikających z projektu i podejmuje niezbędne działania naprawcze w celu sprawnej i płynnej realizacji projektu,
• planowanie i organizowanie postępowań dotyczących zamówień publicznych realizowanych w ramach planu rzeczowo-finansowego projektu w celu zapewnienia płynnej realizacji projektu,
• nadzorowanie i rozliczanie prac wykonywanych na rzecz projektu, w tym prace ekspertów.
Wymagania od kandydatów:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, ze specjalnością fotogrametria,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w tym 2 lata w administracji publicznej,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• znajomość zagadnień w zakresie zarządzania/wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
• znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem skaningu laserowego, Numerycznego Modelu Terenu (NMT), oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu
• znajomość bazy danych – Georeferencyjnej Bazy Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT),
• ogólna znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
• umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołu,
• dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w zarządzaniu projektami,
• przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2,
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych,
• umiejętność redagowania i analizy tekstów urzędowych,
• komunikatywność, samodzielność,
• zdolność analitycznego myślenia,
• umiejętność strategicznego działania.
„Informatyczny System Osłony Kraju przed nadzwyczajnymi zagrożeniami (ISOK)” jest jednym z projektów, poprzez które realizowane będą zadania związane z wdrożeniem na grunt polski dyrektywy INSPIRE. Został włączony do programów unijnych (7. oś Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka), mających na celu informatyzację rejestrów publicznych i dostarczenie usług administracji publicznej świadczonych drogą elektroniczną w ramach programu informatyzacji państwa oraz harmonizację rejestrów i danych przestrzennych. Będzie realizowany przez GUGiK wspólnie Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej.
Dodatkowe informacje pod nr. tel. (22) 661-82-80.