|2009-08-19|
GNSS, Geodezja, Mapy, Przetargi, Kataster
Śląskie: zmiany terminów i wymagań w przetargu na zebranie danych o drogach
Na 21 września przesunięto termin składania ofert, a termin realizacji prac wydłużono do 30 listopada br. w przetargu ogłoszonym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach na zgromadzenie i wprowadzenie do bazy drogowych danych ewidencyjnych dla wytypowanych odcinków dróg wojewódzkich oraz fotorejestrację korytarza dróg wojewódzkich dla obszaru woj. śląskiego.
Zgodnie ze zmodyfikowaną treścią ogłoszenia wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat kompletnej ewidencji dróg, minimum dla dróg o długości 400 km i o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto. Pierwotnie również wymagano wykonania kompletnej ewidencji dla sieci dróg o długości minimum 400 km, ale o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto.
Dodano też informację, że kompletna ewidencja dróg musi obejmować takie dane, jak: •długość, szerokość, rodzaj nawierzchni jezdni, pobocza, chodnika itp., •lokalizacja elementów liniowych i punktowych, •oznakowanie pionowe i poziome, •uzbrojenie naziemne/podziemne, •zjazdy – rodzaj nawierzchni, szerokość, długość, •obiekty przydrożne, •skrzyżowania (z drogami, liniami kolejowymi), •obiekty inżynierskie i promy, •zadrzewienie, •elementy odwodnienia drogi (rowy, studnie chłonne, ścieki prefabrykowane).
Zmian w ogłoszeniu dokonano na skutek protestów firm Designers SJ z Warszawy i KPG z Krakowa dotyczących wymagań wobec wykonawców określonych w treści ogłoszenia. Zamawiający postanowił uznać je w całości.
Szczegóły
Źródło: ZDW w Katowicach
|