|2008-10-17|
Geodezja, Teledetekcja, Firma, Instytucje, Kataster
Oferty pracy w GUGiK
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowiska: specjalista ds. legislacji i główny specjalista.
Stanowisko: specjalista ds. legislacji Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.: • przygotowywanie projektów aktów prawnych (Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia), • koordynowanie procesu legislacji aktów prawnych.
Od kandydata wymagane są m.in.: • wykształcenie wyższe prawnicze, • co najmniej 5 lat pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z opracowywaniem aktów prawnych.
Stanowisko: główny specjalista Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należało m.in.: • prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem zobrazowań lotniczych i satelitarnych oraz z zastosowaniem fotogrametrycznych metod pozyskiwania informacji dla potrzeb mapy zasadniczej, systemu ewidencji gruntów i budynków, TBD, • prowadzenie spraw związanych z opracowaniem standardów technicznych z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie fotogrametrii i teledetekcji.
Od kandydata wymagane są m.in.: • wykształcenie wyższe geodezyjno-kartograficzne, • posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie fotogrametrii i teledetekcji, • minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe (w tym 5 lat pracy w administracji publicznej).
Dokumenty należy składać do 27 października br. Szczegółowe informacje na stronie urzędu.
Źródło: GUGiK
|