Kurs obejmuje 32 godziny zajęć lekcyjnych (w tym cały dzień warsztatowy) realizowany w ciągu 2 bloków weekendowych (5 dni). Szkolenie poświęcone jest organizacji procesu zakupowego w firmie kosmicznej uwzględniającego m.in.:
• elementy inżynierii systemów;
• zarządzanie wymaganiami;
• zarządzanie jakością;
• zarządzanie kwalifikacjami dostawców i podwykonawców;
• prawne aspekty relacji z kontrahentami.
Kurs poprowadzą praktycy, odpowiadający na co dzień za zarządzanie łańcuchem dostaw i zakupy w firmach sektora kosmicznego. Szkolenie organizuje fundacja Space Entrepreneurship Institute z Warszawy.
Koszt udziału w kursie wynosi 2000 zł netto (2460 zł brutto). Absolwenci otrzymają dyplom ukończenia kursu wydany przez ARP Space Academy. Szkolenie odbywa się pod patronatem i przy wsparciu Polskiej Agencji Kosmicznej.
Kontakt i zapisy na kurs: Krystian.skotnicki@arp.pl