Spółka Techmex S.A. z Bielska-Białej rozszerzyła certyfikat dla Systemu Zarządzania Jakością potwierdzający zgodność działań z normą ISO 9001:2001 o technologie GIS i usługi serwisowe.
Zgodnie ze strategią rozwoju spółki, zakładającą rozwijanie usług geoinformatycznych oraz informatycznych, Techmex rozszerzył w 2007 r. swój System Zarządzania Jakością (uzyskany w 2003 r.) o usługi geoinformatyczne i serwisowe.
Rozszerzony certyfikat ISO potwierdza spełnienie przez firmę międzynarodowych standardów w zakresie oferowanych produktów i usług i obejmuje:
● zakup i sprzedaż zaawansowanych technologii teleinformatycznych, sprzętu i oprogramowania z zachowaniem Kryteriów Wewnętrznego Systemu Kontroli,
● działania w zakresie fotogrametrii, teledetekcji i usług geoinformatycznych (GIS),
● kompleksowe usługi serwisowe sprzętu komputerowego i outsourcing IT.
Dokument został przyznany spółce przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, które pod koniec grudnia 2007 roku pozytywnie zaopiniowało procedury stosowane w Techmex S.A. Okres ważności certyfikatu: styczeń 2010 roku.