Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:
• sprawowanie nadzoru i kontroli działalności organów administracji geodezyjno-kartograficznej,
• kontrola jednostek wykonawstwa geodezyjnego i kartograficznego,
• kontrola prac geodezyjnych i kartograficznych wykonywanych na terenie województwa w zakresie zgodności ich wykonania z obowiązującymi przepisami prawa,
• rozpatrywanie skarg i wniosków.
Wymagania od kandydatów na oba stanowiska (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 lub 2 do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość przepisów ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego,
• umiejętność obsługi komputera,
• kreatywność, umiejętność argumentowania, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, wykorzystywanie wiedzy merytorycznej i doskonalenie zawodowe, współpraca z innymi.
Wymaganiem dodatkowym jest doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w obszarze wykonawstwa geodezyjnego oraz posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto to ok. 3,3 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl