|2014-07-16|
GIS, Mapy, Firma, Software
Platforma Imagisu weźmie szturmem zagranicę?
Firma Imagis powołała spółkę mapGO24 SA w celu komercjalizacji swojej platformy lokalizacyjnej mapGO24.com – zarówno w kraju, jak i na rynkach międzynarodowych.
Strategia rozwoju platformy mapGO24 zakłada pozyskanie jak największej liczby użytkowników tej usługi do śledzenia i lokalizowania urządzeń mobilnych. W odróżnieniu od konkurencji serwis mapGO24 jest bezpłatny. Dzięki temu spółka zamierza w stosunkowo krótkim czasie zbudować popularność platformy i stworzyć efektywną bazę odbiorców, którym zaoferuje nowe, płatne usługi mapGO24 Tracker i mapGO24 Biznes.
– W Imagis SA cały czas analizujemy trendy rynkowe i szukamy możliwości rozwoju oraz dywersyfikacji źródeł przychodu. Dzięki temu tworzymy nowe perspektywiczne linie biznesowe, które odpowiadają na potrzeby konsumentów i umożliwiają generowanie wysokiej marży. Tak powstała platforma lokalizacyjna mapGO24.com, która oferuje usługi lokalizacyjne dla osób indywidualnych oraz firm – mówi Marcin Niewęgłowski, prezes Imagisu. – Plany zakładają komercjalizację platformy na rynku globalnym. Obecnie spółka rozpoczęła działania zmierzające do pozyskania międzynarodowych partnerów – dodaje Marcin Niewęgłowski.
W ramach platformy mapGO24 firma Imagis oferuje trzy rozwiązania: bezpłatne lokalizowanie telefonów za pomocą specjalnej aplikacji mobinej, dedykowane urządzenie mapGO24 Tracker do śledzenia obiektów i osób oraz zarządzanie mobilnymi pracownikami mapGO24 Biznes.
Na lipiec Imagis zapowiada zintensyfikowaną kampanię reklamową platformy mapGO24.com w Onet.pl, Google.pl oraz na Facebooku.
Źródło: Imagis, JK
|