Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Prowadzenie spraw związanych z założeniem i prowadzeniem baz danych tematycznych, w szczególności obejmujących dane hydrograficzne, sozologiczne i glebowo-rolnicze oraz współpraca z organami administracji publicznej przy realizacji tych zadań w celu realizacji zapisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
• Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem map tematycznych, w szczególności mapy hydrograficznej, sozologicznej i glebowo-rolniczej w celu realizacji obowiązków Głównego Geodety Kraju wynikających z przepisów wykonawczych do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
• Udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów standardów technicznych dotyczących kartografii tematycznej oraz opracowywaniu aktów prawnych, uzgadnianiu tekstów instrukcji i wytycznych technicznych oraz opinii i stanowiska GUGiK w zakresie kartograficznych opracowań tematycznych w celu zapewnienia spójności kartograficznych opracowań tematycznych dla obszaru całego kraju.
• Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i wydawaniem map tematycznych, w tym map ściennych w skali 1:500 000.
• Przygotowywanie wniosków i koniecznej dokumentacji oraz udział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w ramach planu rzeczowo-finansowego, przygotowanie umów cywilnoprawnych w tym zakresie, a także udział w odbiorach prac w celu dokonania zakupu usług koniecznych do właściwej realizacji zadań z zakresu kartografii tematycznej.
• Udział w przygotowaniu rocznego planu pracy, planu rzeczowo-finansowego oraz planu zamówień publicznych z zakresu działania stanowiska pracy, na rok bieżący.
• Udział w krajowych i zagranicznych pracach organizacji, komitetów, komisji oraz grup roboczych w zakresie kartografii tematycznej zgodnie z otrzymanym imiennym skierowaniem.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe kartograficzne lub geodezyjno-kartograficzne,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie kartografii,
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
• bardzo dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych z zakresu opracowań tematycznych i specjalnych,
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów dotyczących finansów publicznych,
• dobra znajomość narzędzi GIS, np. GeoMedia Professional,
• bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok doświadczenia w administracji publicznej,
• umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
• umiejętność pracy w zespole,
• samodzielność, odpowiedzialność,
• systematyczność, dokładność,
• asertywność.