Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku:
• współpraca przy opiniowaniu aktów prawnych dotyczących rejestru TERYT oraz innych rejestrów publicznych i ewidencji prowadzonych przez organy administracji rządowej i jednostki samorządu terytorialnego,
• udział w pracach nad modernizacją systemu udostępniania danych z rejestru TERYT w ramach prac systemu informatycznego statystyki publicznej SISP,
• współpraca z Głównym Urzędem Geodezji i Kartografii w zakresie współdziałania rejestru TERYT z ewidencją miejscowości, ulic i adresów EMUiA, państwowym rejestrem granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju PRG oraz zintegrowanym systemem informacji o nieruchomościach ZSIN,
• współpraca z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji w zakresie wykorzystania elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP do zasilania rejestru TERYT,
• współpraca z organami prowadzącymi inne urzędowe rejestry i systemy informacyjne administracji publicznej w zakresie stosowania informacji pochodzących z rejestru TERYT.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe
• znajomość podstaw prawnych dotyczących rejestru podziału terytorialnego TERYT,
• znajomość struktury terytorialnej państwa oraz innych podziałów specjalnych stosowanych w innych rejestrach,
• umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu Office,
• umiejętność organizowania pracy, prowadzenia analiz i wnioskowania,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe: geodezja lub kartografia lub geografia,
• co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem rejestrów urzędowych.
Zatrudnienie na zastępstwo. Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2200 zł + dodatek stażowy.