Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie spraw dotyczących oddania w użytkowanie, dzierżawę gruntów pokrytych wodami stanowiącymi własność Skarbu Państwa,
• przygotowywanie projektów umów na oddanie w użytkowanie lub dzierżawę gruntów; określanie wielkości opłat i czynszów,
• wystawianie faktur za dzierżawę, ewidencjonowanie ściągalności należności, opracowywanie raportów okresowych do organu nadzorczego,
• współpraca w tym zakresie z innymi komórkami jednostki.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki przestrzennej, geodezji, administracji.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy Prawo wodne,
• znajomość pakietu biurowego Office,
• podstawowa umiejętność obsługi programów geodezyjnych/GIS,
• umiejętność czytania opracowań kartograficznych,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.