Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• nadzorowanie, kontrolowanie i koordynowanie jednostek samorządu terytorialnego i jednostek wykonawstwa geodezyjnego w zakresie spraw dotyczących rozgraniczania nieruchomości,
• nadzorowanie, kontrolowanie i koordynowanie organów służb geodezyjnych i kartograficznych oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczególności prowadzenie operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
• rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do kujawsko-pomorskiego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służb geodezyjnych i kartograficznych oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego,
• udział w komisjach kontroli przeprowadzanych w organach administracji publicznej oraz jednostkach wykonawstwa geodezyjnego,
• współpraca z organami ścigania i zwalczania przestępstw w zakresie niezbędnym do realizacji ich zadań statutowych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub wyższe prawnicze lub średnie geodezyjne z wyższym administracyjnym lub prawniczym.
• 1 rok stażu pracy
• znajomość przepisów: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Kodeksu postępowania administracyjnego,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
• umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość oprogramowań do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków,
• doświadczenie zawodowe w wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji publicznej,
• uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii lub uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego,
• myślenie strategiczne.