GPMapa to dokładna mapa Polski, która pojawiła się w urządzeniach do nawigacji samochodowej Garmin GPS w 2002 roku i była dostępna wyłącznie dla rozwiązań tej marki przez osiem lat, do końca 2010 roku. Z początkiem br. GPMapa została dostosowana do urządzeń SmartGPS i od 1 kwietnia trafi z powrotem do sprzedaży. Produkt ten będzie dostępny tylko z urządzeniami SmartGPS i dystrybuowany przez Action SA.
Nowa GPMapa będzie uwzględniała najnowsze inwestycje drogowe i obejmie:
• 2,6 mln punktów adresowych,
• ponad 465 tys. kilometrów dróg ogółem w tym 144,5 tys. km dróg gruntowych,
• 8937 planów miast i miejscowości (w tym 3388 szczegółowych planów z adresami),
• baza fotoradarów obejmująca 1894 miejsca,
• ponad 219,6 tys. obiektów użyteczności publicznej (POI),
• 24 charakterystyczne dla Warszawy fotorealistyczne budynki 3D, tzw. landmarki,
• ograniczenia prędkości na wszystkich drogach krajowych + 125 wybranych miast.
W pierwszym etapie GPMapa będzie dostępna z trzema modelami urządzeń SmartGPS: SG 635, SG 660 oraz najnowszym SG 760 zawierającym wbudowany moduł do odbioru telewizji analogowej. W kolejnych odsłonach pojawi się także z mapami całej Europy oraz będzie dostosowywana do wszystkich modeli urządzeń wprowadzanych przez SmartGPS na polski rynek. Producentem GPMapy jest spółka Imagis.